Opće informacije

Nitko ne zna sve. Ono što ne znamo - pitamo! Zato postoji Tomato služba za korisnike. Tamo sjede stručnjaci koji čekaju tvoj poziv, spremni da odgovore na tvoja pitanja i riješe problem. Možeš nazvati, poslati e-mail, faks ili pismo.
 

Korisni brojevi

0800 92 02
Tomato govorni automat
Pruža osnovne informacije o Tomatu. Pozivi s Tomato broja su besplatni.

0800 092 092
Informacije o Tomato uslugama
Tomato služba za korisnike dostupna korisnicima od 0-24 sata. Pozivi su besplatni za sve korisnike.

092 993 00 04
Tehnička podrška plus
Naš zadatak je pomoći ti da suvremene tehnologije i uređaje koristiš s lakoćom! Naši stručnjaci dostupni su ti svakim danom od 9:00 do 21:00 sat, a cijena poziva je 5,00 kn po minuti. Više informacija potraži ovdje.

092 993 00 04
Tehnička podrška plus
Naš zadatak je pomoći ti da suvremene tehnologije i uređaje koristiš s lakoćom! Naši stručnjaci dostupni su ti svakim danom od 9:00 do 21:00 sat, a cijena poziva je 5,00 kn po minuti. Više informacija potraži ovdje.

0800 92 00
Broj telefonske prodaje za Tomato pretplatu
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 9:30 do 20:30, subota od 9:30 do 20 sati.

Rješavanje potrošačkih sporova online

U slučaju potrebe podnošenja pritužbi te rješavanja potrošačkih sporova online možete se koristiti Platformom za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Navedenoj platformi kao i svim potrebnim informacijama možete pristupiti putem linka

IZJAVA O OGRANIČENJU ODGOVORNOSTI: Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) trenutačno nije dostupna na ovom linku za Republiku Hrvatsku.


Zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa
Sukladno članku 13.1. Općih uvjeta poslovanja VIPnet d.o.o. Krajnji korisnik može raskinuti pretplatnički odnos slanjem obavijesti o raskidu Ugovora poštom, elektroničkim putem, telefaksom ili potpisivanjem zahtjeva za raskid Ugovora na ovlaštenom prodajno-poslovnom mjestu. Korisnik koji podnosi zahtjev u pravilu ga treba potpisati i dostaviti svoje identifikacijske podatke koji obuhvaćaju ime i prezime pretplatnika ili ovlaštene osobe u pravnoj osobi, adresu, OIB, presliku osobnog identifikacijskog dokumenta i podatke o priključku i uslugama za koje podnosi zahtjev.

E-mail adresa na koje je moguće poslati potpun zahtjev je:
zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr