Nove tarife

 

Tko može aktivirati nove tarife?

Nove tarife mogu aktivirati svi Tomato korisnici koji na računu imaju dovoljno novca za naknadu za 30 dana korištenja.

Koliko dana traje tarifa?

Tarifa traje 30 dana od trenutka aktivacije.

Što se događa nakon isteka trajanja tarife od 30 dana?

Tarifa će biti produljena ako na računu imaš dovoljno novca za produljenje, a dan ranije ćeš dobiti i obavijest o produljenju.

Kako mogu ponovno aktivirati tarifu koja mi se isključila, jer na računu nisam imao dovoljno novca za produljenje?

Ako u roku od mjesec dana račun nadoplatiš bonom većim od iznosa tarife i nisi sam mijenjao tarifu, bit će ti automatski ponovno aktivirana. Ako to ne želiš, pošalji besplatnu poruku sadržaja NE na broj 13435.

Kako mogu aktivirati nove tarife?

1) Putem Moj Tomato mobilne aplikacije

2) Putem besplatnog SMS na broj 13435 sadržaja:

  • M za Malu tarifu
  • S za Srednju tarifu
  • V za Veliku tarifu

Tarife bez uspostave poziva:

  • M+ za Malu plus tarifu
  • S+ za Srednju plus tarifu
  • V+ za Veliku plus tarifu

Kako mogu provjeriti stanje MB/MIN/SMS u tarifi?

Stanje možeš provjeriti na 3 načina:

  • Putem USSD koda *113*01#
  • Slanjem besplatnog SMS-a sadržaja ? na broj 13435
  • Putem Moj Tomato mobilne aplikacije

Što nakon što potrošim sve MB/MIN/SMS iz tarife?

Nakon toga slijedi naplata prema standardnom cjeniku tarife koji možeš pogledati ovdje, a predlažemo ti da ponovno aktiviraš tarifu, kako bi dobio nove MB/MIN/SMS ili aktivaciju paketa Dodatnih 500 MB/MIN/SMS.

Kako mogu deaktivirati novu tarifu?

  • Putem nove Moj Tomato mobilne aplikacije
  • Slanjem besplatnog SMS-a sadržaja NE na broj 13435
  • Promjenom tarife

Nakon slanja zahtjeva, tarifa će ti biti deaktivirana u najbržem mogućem roku, a maksimalno u roku od 24 sata.

Mogu li u roku od 30 dana aktivirati više puta istu tarifu?

U promotivnom razdoblju do 30.9. nema ograničenja za aktivaciju iste tarife.

Gubim li MB/MIN/SMS isključenjem, promjenom ili produljenjem tarife?

Da, nepotrošene MB/MIN/SMS brišu se isključenjem, promjenom ili produljenjem tarife.

Mogu li se MB/MIN/SMS iz tarife koristiti za pozivanje brojeva s posebnom naplatom, međunarodne pozive ili za slanje SMS-ova s posebnom naplatom poput parkinga?

Ne, MB/MIN/SMS unutar tarife mogu se koristiti samo za nacionalne pozive prema svim fiksnim i mobilnim mrežama, poruke prema nacionalnim destinacijama i surfanje na području Republike Hrvatske.

Mogu li na novim tarifama uključiti Internet opcije?

Ne, Internet opcije dostupne su samo tarifama Osnovna, Zicer i Brutalna, a ako ti treba dodatnog internetskog prometa, možeš opet aktivirati novu tarifu ili Paket Dodatnih 500 MB/MIN/SMS.

Mogu li aktivirati 4G opciju na tarifama Mala, Srednja i Velika?

Ne, jer sve tarife već imaju uključenu 4G brzinu.

 

Paket Dodatnih 500

 

Zadržavam li Dodatne MB/MIN/SMS iz paketa ako promijenim tarifu?

Ne, prelaskom na novu tarifu nepotrošene dodatne MB/MIN/SMS će biti izbrisane.

Na kojim tarifama mogu aktivirati i koristiti paket Dodatnih 500?

Na Maloj, Srednjoj i Velikoj, te Maloj plus, Srednjoj plus i Velikoj plus tarifi.

Mogu li aktivirati više paketa Dodatnih 500 u istom mjesecu?

Možeš, nema ograničenja za kupovinu paketa.

 

Paket dobrodošlice

 

Tko može dobiti Paket dobrodošlice?

Svi novi korisnici koji aktiviraju svoj novi Tomato broj ili prenesu broj između 04.06. i 31.08.2018. i aktiviraju neku od tarifa: Mala, Mala+, Srednja, Srednja+, Velika i Velika+.

Koliko jedinica dobijem u Paketu dobrodošlice i koliko vrijede?

Na Maloj dobiješ dodatnih 1000 jedinica, na Srednjoj 2000, a na Velikoj 3000 jedinica.

Jedinice iz Paketa dobrodošlice će povećati iznos u tvojoj Tarifi i traju dok traje i tvoja Tarifa.

Trebam li aktivirati Paket?

Ne, samo aktiviraj tarifu i dobit ćeš SMS.

 

Ostalo:

 

Mogu li još uvijek aktivirati Zicer ili Brutalnu tarifu?

Svi korisnici Tomato usluge na bonovima koji su to poslali do 15.2. i dalje će moći aktivirati Zicer i Brutalnu tarifu, međutim jednom kada aktiviraš nove tarife (Mala, Srednja i Velika), gubiš pravo na aktivaciju starih tarifa - Zicer i Brutalne.

Na koje se destinacije odnose tarife bez uspostave poziva?

Odnose se na pozive prema domaćim i međunarodnim destinacijama.

Kako mogu provjeriti trenutno stanje Tomato računa?

Stanje računa možeš provjeriti na 3 načina:

1. utipkaj kombinaciju *101# i odaberi tipku za pozivanje.
Na zaslonu tvog mobilnog telefona prikazat će se trenutni iznos Tomato računa.

2. nazovi besplatan broj 092 99 88 000 i slijedi glasovne upute.

3. za provjeru stanja dodatnih kuna na računu utipkaj kombinaciju *108*02# i odaberi tipku za pozivanje