Najčešća pitanja

1. Imam Tomato bon i želim ga nadoplatiti na tuđi broj. Je li to moguće i kako?

Moguće je i to putem SMS poruke. Poruku šalješ na broj 13800, a u poruci 14-znamenkasti kôd s bona pa razmak i onda broj koji želiš nadoplatiti. Oba broja (tvoj i od osobe kojoj želiš nadoplatiti račun) moraju biti na Tomato mreži.

 

2. Kako mogu uključiti internet?

Svim Tomato korisnicima bonova i pretplate pristup internetu je automatski uključen. U slučaju da usluga iz nekog razloga nije uključena (ili ste ju isključili pa ju ponovno želite uključiti), uslugu je moguće uključiti na nekoliko načina:

Korisnici bonova

  • slanjem SMS-a sadržaja DA na 13833 (SMS se naplaćuje prema redovnoj cijeni)

Pretplatnici

  • pozivom prema Službi za korisnike na 0800 092 092.
 

3. Mogu li na facebook 0 preko Tomato broja?

Obavijest o pristupu Zero Facebook stranici od 22.1.2018.

Pristup svim sadržajima na Zero facebook stranici je besplatan za Tomato korisnike bonova. Pregledavanje slika ili vanjskih sadržaja (YouTube, linkovi na druge vanjske sadržaje koji su objavili facebook korisnici) naplaćuju se prema cijeni prijenosa podataka ovisno o tarifi koju koristiš. Za besplatan pristup trebaš se spojiti na Zero facebook upisivanjem jedne od ponuđenih adresa:

  • zero.facebook.com
  • 0.facebook.com

Da bi mogao pristupiti fejsu, tvoj Tomato na bonove mora biti aktivan, ako ti istekne aktivno vrijeme trajanja bona, nećeš moći na internet.

 

4. Što mi treba za kupovinu preko webshopa?

Potrebno je otići na webshop internetsku stranicu: http://shop.tomato.com.hr/, odabrati proizvod, registrirati se te zapisati korisničko ime i lozinku kreiranu tom registracijom kako bi se mogli koristiti i ubuduće prilikom prijave na webshop. Ne moraš biti Tomato korisnik za kupovinu preko webshopa - jedini uvjet za kupovinu je imati e-mail adresu jer se putem nje radi verifikacija korisničkog imena i lozinke za registraciju.

 

5. Gdje mogu podnijeti zahtjev za Tomato pretplatničku tarifu?

Upravo ovdje na webu ili pozivom na broj 0800 092 092. Detaljne upute i linkove potraži ovdje.

 

6. Mogu li prenijeti broj iz druge mreže u Tomato?

Naravno! Dobrodošli u najjeftiniju mrežu! Zahtjev za prijenos broja u Tomato možeš predati na jednom od prodajnih mjesta, uz predočenje osobne iskaznice i OIB-a. Popis prodajnih mjesta pogledaj ovdje.

 

7. Koliko moram minimalno novaca imati na računu da bi se mogao spojiti na internet?

Minimalno moraš imati 2,01 kn.

 

8. Koliko traje prijenos broja na Tomato?

Postupak prijenosa broja traje minimalno 3 radna dana od trenutka podnošenja zahtjeva, a maksimalni rok kod prijenosa je 21 dan za slučaj da je administrativno sve u redu.

 

9. Kako mogu pratiti potrošnju na Tomato pretplatničkoj tarifi?

Na nekoliko načina:

  • pomozi nam da zajedno sačuvamo hrvatske šume i okoliš te doprinesemo smanjenju potrošnje papira i primaj račun samo putem Moj Tomato usluge, a osim primanja računa tamo možeš pratiti i trenutnu potrošnju
  • slanjem ključne riječi ?na broj 13444, sa svog Tomato pretplatničkog broja
  • putem govornog automata na broju 0800 92 02– slijedi izbornik za informacije o računu birajte 1, za informacije o trenutnoj potrošnji birajte 1
 

10. Mogu li napraviti zamjenu SIM kartice i koja je cijena zamjene?

Zamjena SIM kartice radi se u slučajevima kada:

  • ima grešku (na zaslonu piše SIM error)
  • je mehanički oštećena
  • je blokiran PUK
  • je ukradena ili izgubljena

Zamjenu na Micro ili Nano SIM karticu je moguće napraviti na sljedećim prodajnim mjestima. bez obzira radi li se o običnoj ili Micro tj. Nano SIM kartici zamjena košta 20,33 kn.