Uvjeti korištenja za uslugu „Tko-me-zvao" za Tomato korisnike


1. „Tko-me-zvao" je usluga koja Tomato korisnike obavještava SMS porukama o propuštenim pozivima i to:
• ako je korisnik nedostupni ili ima isključen telefon
• ako je korisnik nedostupan ili ima isključen telefon, a nalazi se u roamingu

2. Ako korisnik ima uključenu sekretaricu ili prilikom poziva pozivatelj ostavi poruku na sekretarici, SMS obavijest o propuštenom pozivu nece biti poslana.

3. Usluga „Tko-me-zvao" je besplatna i uključena je svim Tomato korisnicima.

4. Jedna „Tko-me-zvao" SMS poruka sadrži najviše 4 broja s kojih korisnik ima propuštene pozive. SMS s popisom propuštenih poziva stići će na zaslon korisnikovog mobilnog telefona čim ga uključi i sadržavat će sljedeće detalje:
• s kojeg telefonskog broja je upućen poziv
• koliko poziva je upućeno s tog broja (u zagradi)
• u koje vrijeme je upućen zadnji poziv s tog broja
• datum kad je upućen zadnji poziv s tog broja.

5. Ako korisnik ima više od 4 propuštena poziva, dobit će više od jedne SMS poruke od usluge Tko-me-zvao. Maksimalni broj propuštenih poziva koje će biti poslane putem usluge „Tko-me-zvao" je 20.

6. „Tko-me-zvao" usluga čuva informacije o propuštenim pozivima u posljednjih 7 dana.

7. Za aktivaciju usluge potrebno je poslati besplatan SMS sadržaja 'A' na broj 4499 ili nazvati Službu za korisnike i zatražiti uključenje usluge.

8. Za deaktivaciju usluge potrebno je poslati besplatni SMS sadržaja 'D' na broj 4499 ili nazvati Službu za korisnike i zatražiti isključenje usluge.

9. Glede svih ostalih pitanja vezanih uz korištenje telekomunikacijskih usluga A1 Hrvatska d.o.o. i odnosa A1 Hrvatska d.o.o. i pretplatnika primjenjuju se Opći uvjeti poslovanja A1 Hrvatska d.o.o. (Opći uvjeti poslovanja A1 Hrvatska d.o.o.

10. A1 zadržava pravo izmjene Uvjeta korištenja ove usluge, o čemu će korisnici biti obaviješteni putem web stranice www.A1.hr ili na drugi prikladan način.

Ovi uvjeti u primjeni su od 27.6.2011., a usklađeni su s danom 01.10.2018.