Tehnička podrška


Ako imaš poteškoća sa slanjem SMS-ova ili pozivanjem,
pročitaj odgovore na najčešća pitanja.

Provjeri je li tvoj spremnik dolaznih SMS poruka pun te ako je potrebno izbriši SMS poruke iz dolaznog spremnika. Isključi i uključi svoj mobilni uređaj.
Probaj poništiti eventualna preusmjeravanja ili zabrane dolaznih poziva za svoj broj.

Eventualna preusmjeravanja tvoga broja ili zabrane dolaznih poziva možeš poništiti na sljedeći način:

 unesi kratki kod ##002# u mobitel
 pritisni tipku za pozivanje
 zatim unesi kod #35*0000#
 nakon toga pritisni tipku za pozivanje
 pokušaj testirati primanje poziva (npr. nazovi svoj mobilni broj s nekog drugog broja/uređaja)


 
Probaj poništiti eventualne zabrane odlaznih poziva sa svog broja.

Eventualne zabrane odlaznih poziva s broja možeš poništiti na sljedeći način:

 unesi kratki kod ##002# u vaš mobilni uređaj
 pritisni tipku za pozivanje
 zatim unesi kod #33*0000#
 pritisni tipku za pozivanje
 nakon toga isključi te ponovno uključi uređaj
 pokušaj testirati pozivanje (npr. nazovite neku drugu mobilnu ili fiksnu liniju)


Ako ti ovo nije pomoglo, moguće je da su ti pozivi isključeni radi neplaćanja računa. Provjeri jesi li platio sve račune.
Dugovanje možeš provjeriti putem Moj Tomato aplikacije ili portala gdje imaš uvid u sve račune, ili nazovi našu Službu za korisnike.
 
Ako imaš poteškoću sa signalom molimo te da prvo pokušaš ugasiti i ponovno upaliti svoj mobilni uređaj.

Ako i dalje mobilni telefon ne nalazi mrežu provjeri  SIM karticu možeš provjeriti u drugom uređaju.

 Ako u drugom telefonu SIM kartica nalazi mrežu i linija uredno radi sugeriramo provjeru mobilnog telefona koji ne nalazi mrežu
 Ako u drugom telefonu SIM kartica ne nalazi mrežu sugeriramo provjeru SIM kartice na prodajnom mjestu
 

Za spajanje na mobilni Internet mobilni uređaj treba biti podešen s ispravnim tomato postavkama.

 GPRS postavke
 APN ili Pristupna točka: tomato
 URL servera, Server URL, MMS centar; Početna stranica https://www.tomato.com.hr

Također, potrebno je da na tvom uređaju (Android OS ili iOS) "Mobilni podaci" budu omogućeni.
 

Za slanje/primanje MMS poruka mobilni uređaj treba biti podešen s ispravnim tomato postavkama.

 MMS postavke
 APN ili Pristupna točka: mms.tomato.com.hr
 URL servera, Server URL, MMS centar; Početna stranica http://mms.Tomato.com.hr/servlets/mms
 
 Provjeri jesu li aktivirani mobilni podaci u telefonu i je li uključena opcija Podatkovni roaming.
 Provjeri jesu li dobro podešene postavke APN: tomato.
 Pokušaj ugasiti /upaliti mobilni telefon kako bi se ponovno prijavio na mrežu.
 U slučaju da ne radi i dalje, pokušaj ručno promijeniti operatera.
 Provjeri u SMS porukama je li primljena obavijest da je dosegnut Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu. U tom slučaju onemogućeno ti je daljnje surfanje do kraja tekućeg mjeseca, ili možeš zatražiti isključivanje limita