Račun i potrošnja


Došao ti je veći račun, ne znaš kako ograničiti
svoju potrošnju, kako se prikazuje obračunsko razdoblje...
Sve odgovore na svoja pitanja potraži ovdje.
Obračunsko razdoblje traje od 1. do 30./31. u mjesecu te isto nije moguće promijeniti.

Račun šaljemo jednom mjesečno, nekoliko dana nakon završetka kalendarskog mjeseca. Račun će stići na tvoju kućnu adresu oko 15. u mjesecu za prethodni mjesec, a na e-mail i nekoliko dana prije.

Datum dospijeća plaćanja računa trebao bi biti oko 16. u mjesecu i na svakom mjesečnom računu naveden je u gornjem desnom kutu.

Ako je pretplatnički ugovor potpisan sredinom mjeseca i koristiš tarifu s mjesečnom naknadom ili pretplatom, platit ćeš samo troškove za razdoblje od dana uključenja do kraja kalendarskog mjeseca.

 
Potrošnju je moguće provjeriti slanjem SMS-a, a ključnom riječi TPO na broj 13444, na web stranici Moj Tomato ili pozivom na govorni automat 0800 9202.

 
Potrošnju je moguće ograničiti uključenjem usluge Limit potrošnje. Usluga se uključuje ispunjavanjem obrasca.

Obrazac je potrebno poslati putem faxa na broj 092 9930001 ili preporučeno poštom na: Tomato, pp 470, 10002 Zagreb. Limiti koje je moguće odabrati: 50, 100, 150, 200 I 250 kuna.

 
Prikaz troškova korištenja linije u inozemstvu mogu kasniti od nekoliko dana do mjesec dana.

 
Iznos trenutne potrošnje je isključivo informativnog karaktera te ga ne možete koristiti kao osnovu za plaćanje računa. U prikazani iznos nisu uključene:

 mjesečne naknade
 PDV
 svi popusti koje ostvaruješ (uključujući besplatne pozive)
 transakcije obavljene prethodnog dana

 
Ispis poziva dostavljamo kao prilog R1 računu, ako je uključena usluga ispisa računa. Na njemu prikazujemo sve usluge koje su korištene - pozive, poruke, prijenos podataka…

Ispis će za svaki poziv, SMS poruku ili prijenos podataka dati sljedeće informacije:
 
 datum i vrijeme uspostave poziva i/ili prijenosa podataka, odnosno slanja SMS poruke
 trajanje poziva i/ili količinu prenesenih podataka
 broj koji ste zvali i/ili pristupnu točku preko koje su podaci preneseni, odnosno broj na koji ste slali SMS poruku
 cijenu po minuti/SMS poruci (bez PDV-a)
 ukupnu cijenu poziva ili druge usluge ( bez PDV-a)

 
Svi Tomato pretplatnici imaju isto obračunsko razdoblje, nije ga moguće promijeniti.

 
Otvorene stavke prikazuju sva trenutno dospjela, a nepodmirena dugovanja, na dan izdavanja računa. Ako ste sve račune u međuvremenu podmirili, možete zanemariti ovu obavijest.

 


Svoj Tomato račun možeš platiti:
 

 U A1 centrima
 Internet bankarstvom
 U poslovnicama Hrvatske Pošte
 U poslovnicama FINA-e
 U poslovnicama banaka
 U Konzumu
 Na kioscima Tiska
 U mjenjačnici Exclusive Change u City Centeru one (East i West)

 
Za primanje e-računa na e-mail:
 
 Pošalji SMS na broj 13036 s e-mail adresom (npr. test@tomato.hr) na koju želiš primati e-račun
 Primit ćeš povratni SMS o uključenom slanju e-računa na e-mail adresu


E-račun možeš aktivirati i putem Moj Tomato portala ili aplikacije.

 
Račun je potrebno platiti do datuma dospijeća navedenog na uplatnici računa. Datum dospijeća možeš provjeriti i na Moj Tomato usluzi ili aplikaciji.