Ako si izgubio SIM karticu i/ili mobilni uređaj sa SIM karticom, svo što trebaš napraviti:
svakako nas nazovi što prije da spriječimo nastanak neželjenih troškova (liniju ćemo privremeno suspendirati)
ako je u pitanju i mobilni uređaj, savjetujemo ti da o tome obavijestiš i policiju
nakon toga, potrebno je zatražiti novu SIM karticu u roku od 30 dana, uz koju ćeš dobiti svoj isti broj, na bilo kojem našem prodajnom mjestu. Nova SIM kartica se naplaćuje u skladu s Cjenikom.
Važno je znati:
Uključenje nove SIM kartice će biti napravljeno na prodajnom mjestu, a možeš ju koristiti već nakon par minuta.
U slučaju da ne zatražiš novu SIM karticu unutar 30 dana, tvoja će usluga biti isključena.
Prijavu gubitka SIM kartice, zamjena za novu SIM karticu ili prijavu o pronalasku stare SIM kartice može zatražiti isključivo vlasnik ili platežno odgovorna osobe za korištenu uslugu.
I za kraj, u slučaju da prije odlaska po novu SIM karticu pronađeš staru, a istu smo već suspendirali radi gubitka ili krađe, nazovi nas da ju ponovo uključimo.