U inozemstvu
Ako putuješ u inozemstvo, odgovori na najčešća pitanja će ti sigurno pomoći.
Prikaz troškova korištenja linije u inozemstvu mogu kasniti do nekoliko dana do mjesec dana.
Kako bi izbjegao prebacivanje na strane mreže možeš napraviti ovo:
uključiti zabrane međunarodnih i roaming poziva
na mobitelu podesiti ručno traženje mreže te pri tome odabrati mrežu Tomato ili
staviti strane mreže koje se „miješaju“ u popis zabranjenih mreža (forbidden networks list) ako tvoj mobitel podržava takvu mogućnost.
Ne. Pozivi svih Tomato korisnika Službi za hitne slučajeve besplatni su, neovisno o tome zoveš li iz inozemstva ili iz Hrvatske.
Pozivi našoj Službi za korisnike besplatni su i iz inozemstva za sve Tomato korisnike. Naravno, samo je bitno da zoveš sa svog Tomato broja.
Važno je da broj Službe za korisnike iz inozemstva +385 92 9930 092 biraš s predbrojem za Hrvatsku u formatu +385, a ne 00385.
Provjera Tomato potrošnje na bonove putem USSD kôda *101# ovisi o mreži Tomato roaming partnera, pa ti savjetujemo da provjeru stanja obaviš pozivom na besplatan broj +385 92 99 88 000 ili putem Moj Tomato aplikacije.
Potrošnju možeš pratiti jednako kao i u Hrvatskoj. Potrošnju je moguće provjeriti slanjem SMS-a ključnom riječi TPO na broj 13444, na web stranici Moj Tomato ili pozivom na govorni automat 0800 9202.
Svoj račun dok si u inozemstvu možeš obnoviti putem našeg webshopa, a ako imaš bon kod sebe obnovu možeš obaviti putem Moj Tomato usluge ili pozivom na broj +385 92 99 88 000 koji je iz inozemstva besplatan. Za obnovu Tomato računa na bonove možeš koristiti samo Tomato bonove.
EEA zona područje je Europske unije, Islanda, Lihtenštajna i Norveške.
Cijene korištenja usluga u EEA zoni su regulirane, a to znači da će cijene poziva iz EEA prema EEA numeraciji, SMS poruka i surfanja biti iste kao cijene koje imaš u domaćoj tarifi (cijena prema ostalim mobilnim mrežama u Hrvatskoj).
Ovaj način naplate cijena za roaming usluge odnosi se isključivo na pozive između zemalja članica EU/EEA.
Ako želiš saznati više o tome, klikni ovdje.
Ako se nalaziš u jednoj od država članica EEA zone (zemlje EU, Lihtenštajn, Norveška i Island), dolazne pozive ne plaćaš. U svim ostalim zemljama u inozemstvu plaćaš i dolazne i odlazne pozive.
Cijene ovise o zemlji u kojoj se nalaziš.
Kod poziva iz inozemstva uvijek treba birati međunarodni kod, zatim kod mreže ili regije i zatim pretplatnički broj. Međunarodni kôd za Hrvatsku je +385 (ili 00385).
Međunarodni su pozivi pozivi koje upućuješ na međunarodne brojeve (fiksne ili mobilne) dok si u Hrvatskoj, a ne odnose se na pozive upućene na drugi Tomato broj, čak iako se on nalazi izvan Hrvatske.
Roaming pozivi svi su pozivi koje upućuješ dok se sam nalaziš u inozemstvu, neovisno o tome koji broj zoveš.
Pozivatelj koji se nalazi u Hrvatskoj uvijek plaća istu cijenu razgovora (bez obzira na to gdje se ti nalaziš: u Hrvatskoj ili u inozemstvu) jer on uvijek poziva tvoj broj mobitela.
Cijena koju pozivatelj plaća za poziv tebi ovisi o tarifi koju koristi na svom mobitelu ili kućnom telefonu, a ne o tvojoj lokaciji.
Provjeri jesu li aktivirani mobilni podaci u telefonu i je li uključena opcija Podatkovni roaming.
Provjeri jesu li dobro podešene postavke APN: tomato.
Pokušaj ugasiti /upaliti mobilni telefon kako bi se ponovno prijavio na mrežu.
U slučaju da ne radi i dalje, pokušaj ručno promijeniti operatera.
Provjeri u SMS porukama je li primljena obavijest da je dosegnut Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu. U tom slučaju onemogućeno ti je daljnje surfanje do kraja tekućeg mjeseca, ili možeš zatražiti isključivanje limita.
Možeš ograničiti troškove surfanja uslugom Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu. Ova ti usluga omogućava da postaviš limit u kunama samo za surfanje u inozemstvu, a nakon što dosegneš postavljeni limit, daljnje surfanje u inozemstvu onemogućava se do kraja tekućeg mjeseca.
Korisnicima na bonove je dostupan limit od 464kn, dok pretplatnici imaju mogućnost odabira više različitih iznosa limita, viših i nižih.
Ako želiš saznati još korisnih informacija, klikni ovdje.